Maatregelen in verband met het coronavirus

24/03/2020 – In het kader van het coronavirus hebben wij aanvullende maatregelen getroffen.

Gratis bezorging
Wij hebben besloten om het bezorggebied waarbinnen wij geen bezorgkosten rekenen uit te breiden. Voor de postcodes 1058, 1059, 1075, 1076, 1077, 1078, 1079, 1081, 1082, 1083, 1096, 1101, 1102, 1103, 1103, 1115, 1181, 1182, 1183, 1184, 1185, 1186 en 1187 rekenen wij de komende tijd geen bezorgkosten om de mensen in onze omgeving in staat te stellen hun lunch gratis thuis te laten bezorgen.

Houd 1,5 meter afstand
Voor onze winkel hebben wij markeringen aangebracht om u in staat te stellen 1,5 meter afstand te bewaren tot de andere klanten. Als u achter de streep op het kruis blijft staan, bewaart u 1,5 meter afstand tot degene voor en achter u.

—-

13/03/2020 – Wij willen onze klanten graag op de hoogte stellen van de maatregelen die wij in het kader van het coronavirus hebben genomen.

Hygiëne
In onze winkel gelden strenge richtlijnen ten aanzien van hygiëne. Deze regels gelden nu net als altijd. Onze medewerkers wassen bovendien hun handen extra vaak en zorgvuldig met water en zeep. Om het hand-op-handcontact te beperken zullen onze bezorgers u de komende tijd niet vragen om uw naam en paraaf in te vullen op de statiegeldbon. Ook willen wij klanten aan ons raam vragen om zoveel mogelijk contactloos te betalen met PIN of mobiele telefoon. Als u niet kunt of wilt pinnen, kan het geld op de toonbank gelegd worden en het eventuele wisselgeld zelf van de toonbank opgepakt worden.

Contactloos bezorgen
Onze bezorgers maken gebruik van contactloos bezorgen. De betaling geschiedt zoals altijd via iDEAL of op factuur. De bezorger zal de bestelling voor de deur of bij de receptie neerzetten en telefonisch contact met u opnemen, zodat er geen persoonlijk contact plaatsvindt. Wilt u statiegeldkratjes retour geven? Zorg er dan voor dat deze klaarstaan voor de bezorger. De statiegeldbon zal achtergelaten worden bij de bestelling.

Openingstijden
De komende tijd zal onze winkel voor klanten geopend zijn vanaf 08:00 uur in plaats van 10:00 uur. U kunt hier broodjes afhalen. Naar aanleiding van de extra maatregelen die de overheid op zondag 15/03/2020 heeft getroffen, kunt u uw broodje helaas niet bij ons voor de deur opeten. Wij hebben onze tafels daarom weggehaald.

Gratis bezorging
Voor de postcodes 1081, 1082, 1083, 1181, 1182 en 1183 (Amstelveen en Buitenveldert) rekenen wij de komende tijd geen bezorgkosten om de mensen in onze directe omgeving in staat te stellen hun lunch gratis thuis te laten bezorgen.

Bestelling annuleren?
Bestellingen kunnen tot 24 uur voor levering geannuleerd worden. Stuurt u hiervoor een e-mail naar info@versvangijs.nl. Klanten zijn van ons gewend dat wij soepel met deze regel omgaan. Het is normaalgesproken geen probleem om een bestelling last minute te annuleren, zolang wij nog niet begonnen zijn met het maken van de bestelling. Wij rekenen echter nu op uw begrip dat wij deze regel de komende tijd streng gaan hanteren om te voorkomen dat wij met een voorraadoverschot komen te zitten.

Wij wensen iedereen veel kracht toe en hopen dat wij onze klanten snel weer van dienst kunnen zijn zoals u van ons gewend bent.

24/03/2020 – In het kader van het coronavirus hebben wij aanvullende maatregelen getroffen.

Gratis bezorging
Wij hebben besloten om het bezorggebied waarbinnen wij geen bezorgkosten rekenen uit te breiden. Voor de postcodes 1058, 1059, 1075, 1076, 1077, 1078, 1079, 1081, 1082, 1083, 1096, 1101, 1102, 1103, 1103, 1115, 1181, 1182, 1183, 1184, 1185, 1186 en 1187 rekenen wij de komende tijd geen bezorgkosten om de mensen in onze omgeving in staat te stellen hun lunch gratis thuis te laten bezorgen.

Houd 1,5 meter afstand
Voor onze winkel hebben wij markeringen aangebracht om u in staat te stellen 1,5 meter afstand te bewaren tot de andere klanten. Als u achter de streep op het kruis blijft staan, bewaart u 1,5 meter afstand tot degene voor en achter u.

—-

13/03/2020 – Wij willen onze klanten graag op de hoogte stellen van de maatregelen die wij in het kader van het coronavirus hebben genomen.

Hygiëne
In onze winkel gelden strenge richtlijnen ten aanzien van hygiëne. Deze regels gelden nu net als altijd. Onze medewerkers wassen bovendien hun handen extra vaak en zorgvuldig met water en zeep. Om het hand-op-handcontact te beperken zullen onze bezorgers u de komende tijd niet vragen om uw naam en paraaf in te vullen op de statiegeldbon. Ook willen wij klanten aan ons raam vragen om zoveel mogelijk contactloos te betalen met PIN of mobiele telefoon. Als u niet kunt of wilt pinnen, kan het geld op de toonbank gelegd worden en het eventuele wisselgeld zelf van de toonbank opgepakt worden.

Contactloos bezorgen
Onze bezorgers maken gebruik van contactloos bezorgen. De betaling geschiedt zoals altijd via iDEAL of op factuur. De bezorger zal de bestelling voor de deur of bij de receptie neerzetten en telefonisch contact met u opnemen, zodat er geen persoonlijk contact plaatsvindt. Wilt u statiegeldkratjes retour geven? Zorg er dan voor dat deze klaarstaan voor de bezorger. De statiegeldbon zal achtergelaten worden bij de bestelling.

Openingstijden
De komende tijd zal onze winkel voor klanten geopend zijn vanaf 08:00 uur in plaats van 10:00 uur. U kunt hier broodjes afhalen. Naar aanleiding van de extra maatregelen die de overheid op zondag 15/03/2020 heeft getroffen, kunt u uw broodje helaas niet bij ons voor de deur opeten. Wij hebben onze tafels daarom weggehaald.

Gratis bezorging
Voor de postcodes 1081, 1082, 1083, 1181, 1182 en 1183 (Amstelveen en Buitenveldert) rekenen wij de komende tijd geen bezorgkosten om de mensen in onze directe omgeving in staat te stellen hun lunch gratis thuis te laten bezorgen.

Bestelling annuleren?
Bestellingen kunnen tot 24 uur voor levering geannuleerd worden. Stuurt u hiervoor een e-mail naar info@versvangijs.nl. Klanten zijn van ons gewend dat wij soepel met deze regel omgaan. Het is normaalgesproken geen probleem om een bestelling last minute te annuleren, zolang wij nog niet begonnen zijn met het maken van de bestelling. Wij rekenen echter nu op uw begrip dat wij deze regel de komende tijd streng gaan hanteren om te voorkomen dat wij met een voorraadoverschot komen te zitten.

Wij wensen iedereen veel kracht toe en hopen dat wij onze klanten snel weer van dienst kunnen zijn zoals u van ons gewend bent.

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *