Contact met Gijs
In onze productieruimte houden we ons graag bezig met waar we goed in zijn: het bereiden van heerlijke lunches, luxe belegde broodjes, geweldig lekkere maaltijdsalades en gezonde sappen en smoothies. Heb je een vraag, bekijk dan even onze FAQ. Natuurlijk kun je ons ook altijd e-mailen of bellen.
Openingstijden
Vers van Gijs B.V.
Maandag t/m vrijdag van 06:00 tot 16:30 uur
Zaterdag en zondag gesloten
Let op: wij zijn geen winkel! Wij nemen uitsluitend online bestellingen aan.
Bestellen voor dezelfde dag is mogelijk tot 13:30 uur
Vers van Gijs Evenementencatering B.V.
Op aanvraag
Contactgegevens
Vers van Gijs B.V.
Schweitzerlaan 28
1187 JD Amstelveen
KVK: 89304373
BTW-ID: NL864941419B01
IBAN: NL40 RABO 0300 1133 58
Vers van Gijs Evenementencatering B.V.
Schweitzerlaan 28
1187 JD Amstelveen
KVK: 89490363
BTW-ID: NL864998016B01
IBAN: NL26 RABO 0344 5788 95
Telefoon
E-mail
info@versvangijs.nl
administratie@versvangijs.nl
personeel@versvangijs.nl
FAQ
Ja, echt! Je hebt zelfs de kans om hem in het wild tegen te komen.
Als je op zoek bent naar een coronaproof lunch, ben je bij ons aan het juiste adres. Zo hebben we apart verpakte lunchboxen waarbij iedereen zijn eigen lunch krijgt. Ook heb je bij onze mixen van broodjes de optie om voor ‘per stuk verpakt’ te kiezen. De broodjes worden dan per stuk in papier gerold. Door het stukje heen prikken wij zoals gewoonlijk ook het vlaggetje waarop het hoofdingrediënt van het broodje staat aangegeven. Tot slot kun je natuurlijk ook voor losse broodjes gaan, die per stuk in papier gerold worden. Zo kan er tijdens een vergadering ondanks het coronavirus toch samen genoten worden van onze heerlijke mixen van broodjes!
Je kunt jouw offerteaanvraag sturen naar info@versvangijs.nl. Probeer zoveel mogelijk informatie mee te sturen: het aantal personen, de leverdatum, het tijdvak van levering, het afleveradres, de producten die je wilt bestellen en eventuele bijzonderheden.
Uit ervaring weten wij dat de één twee stukjes eet en de ander drie. Je kunt dus rekenen met een gemiddelde van 2,5 stukjes per persoon. Zitten er veel grote eters tussen, reken dan met 3 stukjes per persoon. Bestel je niet alleen broodjes, maar neem je er voor iedereen ook nog een lekkere salade bij? Dan moeten 2 stukjes per persoon genoeg zijn. Houd wel in gedachten dat jij uiteindelijk degene bent die dit het best kan inschatten, want jij kent jouw gezelschap beter dan wij. Het aantal van gemiddeld 2,5 stukjes per persoon is dan ook slechts een richtlijn. Als je twijfelt, kunnen we je altijd adviseren. Stuur in dat geval even een e-mail naar info@versvangijs.nl, dan helpen we je graag!
Je kunt één van de volgende mixen van broodjes bestellen: klassiek, exclusief, vegetarisch, veganistisch of boerenmix. De overige broodjes worden niet gehalveerd.
Je kunt bij ons zelfs op de dag zelf nog bestellen. Als je er zeker van wilt zijn dat je de broodjes in het door jou gewenste tijdvak bezorgd krijgt, adviseren we je echter om minimaal één dag van tevoren te bestellen.
Je kunt de kortingscode invoeren op de afrekenpagina bovenin.
Je kunt de bestelling in een ander tijdvak plaatsen en even telefonisch contact met ons opnemen. Dan gaan wij ons best voor je doen om tóch nog een plekje voor je vrij te maken. We kunnen alleen niet garanderen dat dat altijd lukt, dus houdt er rekening mee dat je jouw bestelling in het aangegeven tijdvak ontvangt.
Als je een bestelling plaatst voor een postcode die buiten ons bezorggebied valt, wordt als verzendmethode automatisch ‘Afhalen op Schweitzerlaan 28’ aangekruist. Je kunt in dat geval een e-mail sturen naar info@versvangijs.nl. Wij kunnen dan bekijken of wij de bestelling kunnen bezorgen en of we jouw postcode misschien zelfs aan ons bezorggebied willen toevoegen. Let op: als je ons niet contacteert, gaan wij er vanuit dat je de bestelling komt afhalen!
Je kunt jouw bestelling tot 24 uur voor levering wijzigen door een e-mail te sturen naar info@versvangijs.nl.
Je kunt een nabestelling plaatsen via onze website. Neem hiervoor eerst even telefonisch contact met ons op. Het zou namelijk kunnen dat jouw eerste bestelling al onderweg is. Kies op de afrekenpagina voor ‘Afhalen op Schweitzerlaan 28’ zodat je geen dubbele bezorgkosten hoeft te betalen. In het opmerkingenveld voor de bezorger kun je aangeven dat de bestelling tegelijkertijd met jouw andere bestelling bezorgd mag worden. Let er wel op dat je de nabestelling op tijd plaatst. Ben je te laat met het doorgeven van de nabestelling en is de bezorger al de deur uit met jouw eerste bestelling, dan wordt deze gewoon in het gekozen tijdvak bezorgd. We rekenen daarvoor bezorgkosten.
Je kunt jouw bestelling tot 24 uur voor levering annuleren door een e-mail te sturen naar info@versvangijs.nl.
O jee! Waarschijnlijk heeft onze bezorger wat vertraging opgelopen. Je kunt ons bereiken op 020-4459930. Wij geven je graag een update. Als wij van te voren weten dat de bestelling later komt, zullen wij hierover zelf telefonisch contact met je opnemen.
Als je een e-mail stuurt naar info@versvangijs.nl, dan maken wij een account voor je aan waarmee je op rekening kunt bestellen. Als je zelf al een account hebt aangemaakt, kunnen wij jouw account toestemming geven om op rekening te bestellen.
Waarschijnlijk ben je niet ingelogd of ben je ingelogd met een ander account. Kom je er echt niet uit, dan kun je altijd even een e-mail sturen naar info@versvangijs.nl. Heb je haast, bijvoorbeeld omdat jouw gewenste tijdvak bijna vol zit? Dan kun je doen alsof je de bestelling met iDEAL gaat afrekenen. Als je de betaling afbreekt, verschijnt de bestelling wel in ons systeem. We kunnen de bestelling vervolgens op jouw verzoek op rekening zetten. Bel ons dan even op 020-4459930.
Tijdens het plaatsen van de bestelling kun je een alternatief e-mailadres voor de factuur opgeven. Onze facturen worden automatisch gegenereerd op basis van de ingevulde informatie. Als je geen alternatief e-mailadres opgeeft, zal de factuur verzonden worden naar hetzelfde e-mailadres als de bestelbevestiging.
Wij hanteren een betalingstermijn van 30 dagen. Het systeem verstuurt automatisch een herinnering als de betalingstermijn verstreken is.
Wij werken met een statiegeldsysteem voor onze mooie houten kratjes. Deze kratjes, waarin wij onze mixen van broodjes (boerenmix, minimix, exclusief, klassiek, veganistisch en vegetarisch) verpakken, verdwijnen namelijk als sneeuw voor de zon. Sommige kratjes komen goed terecht, maar andere belanden bij het grofvuil of in de open haard. Dat is natuurlijk slecht voor het milieu en hartstikke zonde van het werk dat erin wordt gestoken! Onze kratjes zijn daarom voorzien van een statiegeldbrandmerk. Per kratje rekenen wij € 10,- statiegeld (geen BTW). Tijdens het plaatsen van een bestelling in onze webshop komt het statiegeld per kratje automatisch in jouw winkelmand terecht.
Je kunt de gebrandmerkte kratjes aan onze bezorgers meegeven of zelf terugbrengen bij ons bedrijf. Je krijgt hiervan een statiegeldbon als ontvangstbevestiging. Wij zorgen er vervolgens voor dat het door jou betaalde statiegeld in mindering wordt gebracht op de eerstvolgende factuur of teruggestort wordt via iDEAL. Voor kratjes zonder statiegeldbrandmerk krijg je geen statiegeld terug. Natuurlijk nemen we deze ‘oude’ kratjes wel graag retour! Helaas hebben wij niet de capaciteit om onze bezorgers apart langs te sturen voor het ophalen van de kratjes.
Je kunt onze allergenenkaart hier vinden.
Of course! Onze Engelse menukaart inclusief allergenen kun je hier vinden.
Tijdens het bestellen kun je in het opmerkingenveld dieetwensen en allergieën doorgeven, zodat wij hier tijdens de productie rekening mee kunnen houden. Zo kunnen we bepaalde ingrediënten weglaten. De broodjes kunnen op verzoek apart verpakt worden. Ook kunnen sommige van onze losse broodjes besteld worden op een glutenvrij broodje. Bij niet alle broodjes is dat een optie, omdat er dan gluten in het beleg zitten. Als er sprake is van een allergie zijn wij echter altijd erg voorzichtig. We hebben namelijk geen aparte ruimte waarin wij allergenenvrije producten kunnen bereiden. In onze productieruimte wordt met verschillende allergenen gewerkt en we kunnen daarom niet garanderen dat onze producten geen sporen van allergenen bevatten. We willen hiermee zoals je begrijpt absoluut geen enkel risico nemen. Hoe jammer ook adviseren we klanten met een ernstige allergie of intolerantie daarom om niet voor onze producten te kiezen. Wij gaan er vanuit dat men dit zelf goed kan inschatten.
Je krijgt zo snel mogelijk antwoord op jouw vraag, in principe dezelfde dag nog. Als jouw verzoek wat ingewikkelder is, kan het zijn dat je wat langer op antwoord moet wachten.
Toen we nog op het Kostverlorenhof gevestigd waren, kwamen de mensen uit de buurt graag een broodje halen bij ons aan het raam. Inmiddels zijn we verhuisd en is het niet meer mogelijk om zomaar bij ons langs te komen. Je kunt alleen bij ons afhalen als je jouw bestelling van tevoren hebt geplaatst via onze website. Wij zorgen dan dat jouw bestelling in het aangegeven tijdvak voor je klaarstaat.
Neem eens een kijkje op deze webpagina.