Contact met Gijs

In onze winkel houden we ons graag bezig met waar we goed in zijn: het bereiden van heerlijke lunches, ambachtelijke broodjes, geweldig lekkere maaltijdsalades en het bedenken van nieuwe gerechten. Heb je een vraag, bekijk dan even onze FAQ. Natuurlijk kun je ons ook altijd e-mailen of bellen.

Openingstijden Vers van Gijs

  • Maandag t/m vrijdag van 06:00 tot 15:00 uur

  • Bestellen in de winkel vanaf 10:00 uur

  • Zaterdag en zondag gesloten

Contactgegevens

  • KVK: 34141014

  • BTW: NL130809573B01

  • IBAN: NL40 RABO 0300 1133 58

FAQ

Ja, echt! Als je een keer langskomt in onze winkel heb je zelfs de kans om hem in het wild tegen te komen!

Natuurlijk! Je kunt jouw offerteaanvraag e-mailen naar administratie@versvangijs.nl. Probeer zoveel mogelijk informatie mee te sturen: het aantal personen, de leverdatum, het tijdvak van levering, het afleveradres, de producten die je wilt bestellen en eventuele bijzonderheden.

 

Dat kan zeker! Als je een e-mail stuurt naar administratie@versvangijs.nl, dan maken wij een account voor je aan waarmee je op rekening kunt bestellen. Als je zelf al een account hebt aangemaakt, kunnen wij jouw account toestemming geven om op rekening te bestellen.

 

Waarschijnlijk ben je niet ingelogd of ben je ingelogd met een ander account. Kom je er echt niet uit, dan kun je altijd even een e-mail sturen naar administratie@versvangijs.nl. Heb je haast, bijvoorbeeld omdat jouw gewenste tijdvak bijna vol zit? Dan kun je doen alsof je de bestelling met iDEAL gaat afrekenen. Als je de betaling afbreekt, verschijnt de bestelling wel in ons systeem. We kunnen de bestelling vervolgens op jouw verzoek op rekening zetten.

Dat kan zeker. Tijdens het plaatsen van de bestelling kun je een alternatief e-mailadres voor de factuur opgeven. Onze facturen worden automatisch gegenereerd op basis van de ingevulde informatie. Als je geen alternatief e-mailadres opgeeft, zal de factuur verzonden worden naar hetzelfde e-mailadres als de bevestiging.

Je kunt bij ons zelfs op de dag zelf nog bestellen. Als je er zeker van wilt zijn dat je de broodjes op tijd binnen hebt, adviseren we je echter om minimaal één dag van tevoren te bestellen.

 

Uit ervaring weten wij dat de één twee stukjes eet en de ander drie. Je kunt dus rekenen met een gemiddelde van 2,5 stukjes per persoon. Zitten er veel grote eters tussen, reken dan met 3 stukjes per persoon. Bestel je niet alleen broodjes, maar neem je er voor iedereen ook nog een lekkere salade bij? Dan moeten 2 stukjes per persoon genoeg zijn. Houd wel in gedachten dat jij uiteindelijk degene bent die dit het best kan inschatten, want jij kent jouw gezelschap beter dan wij. Het aantal van gemiddeld 2,5 stukjes per persoon is dan ook slechts een richtlijn. Als je twijfelt, kunnen we je altijd adviseren. Stuur in dat geval even een e-mail naar info@versvangijs.nl, dan helpen we je graag!

 

Dat kan zeker! In dat geval kun je één van de volgende mixen van broodjes bestellen: klassiek, exclusief, vegetarisch, veganistisch of boerenmix. De overige broodjes worden niet gehalveerd.

Wat vervelend! Je kunt de bestelling in een ander tijdvak plaatsen en in het opmerkingenveld voor de bezorger aangeven hoe laat je de bestelling idealiter zou willen ontvangen. Als je vervolgens ook nog een e-mail stuurt naar info@versvangijs.nl, dan gaan wij ons best voor je doen om tóch nog een plekje voor je vrij te maken. We kunnen alleen niet garanderen dat dat altijd lukt.

Jazeker. Je kunt onze allergenenkaart hier vinden.

Tijdens het bestellen kun je in het opmerkingenveld dieetwensen en allergieën doorgeven, zodat wij hier tijdens de productie rekening mee kunnen houden. Zo hebben we bijvoorbeeld glutenvrij brood, lactosevrije sauzen en halal kip. Daarnaast kunnen we bepaalde ingrediënten weglaten. De broodjes kunnen op verzoek apart verpakt worden. Als je echt allergisch bent, adviseren wij je echter om geen producten bij ons te bestellen. Wij beschikken niet over een aparte ruimte waarin wij allergenevrije producten kunnen bereiden en wij kunnen dan ook niet garanderen dat jouw bestelling vrij zal zijn van allergenen.

 

Je kunt een nabestelling plaatsen via onze website. In het opmerkingenveld van de bestelling kun je aangeven dat de bestelling tegelijkertijd met jouw andere bestelling bezorgd mag worden. Let er wel op dat je de nabestelling op tijd plaatst, want onze bezorgers kunnen niet teleporteren. Ben je te laat met het doorgeven van de nabestelling, dan wordt deze gewoon in het gekozen tijdvak bezorgd. Voor de zekerheid kun je altijd even bellen met onze winkel: 020 – 4459930 / 06 – 25048833.

 

Je kunt jouw bestelling tot 24 uur voor levering wijzigen door een e-mail te sturen naar administratie@versvangijs.nl.

Je kunt jouw bestelling tot 24 uur voor levering annuleren door een e-mail te sturen naar administratie@versvangijs.nl.

Of course! Onze Engelse menukaart inclusief allergenen kun je hier vinden.

Dat vinden we zelfs heel leuk om te doen! Als je een e-mail stuurt naar administratie@versvangijs.nl, dan kunnen we samen de mogelijkheden bekijken.

Je krijgt zo snel mogelijk antwoord op jouw vraag, in principe dezelfde dag nog. Tenzij je echt een heel ingewikkelde vraag hebt gesteld, dan moeten we er vaak eerst een nachtje over slapen voordat we antwoord kunnen geven.

 

Wij werken met een statiegeldsysteem voor onze mooie houten kratjes. Deze kratjes, waarin wij onze mixen van broodjes (boerenmix, exclusief, klassiek, veganistisch en vegetarisch) verpakken, verdwijnen namelijk als sneeuw voor de zon. Sommige kratjes komen goed terecht, maar andere belanden bij het grofvuil of in de open haard. Dat is natuurlijk slecht voor het milieu en hartstikke zonde van het werk dat erin wordt gestoken! Onze kratjes zijn daarom voorzien van een statiegeldbrandmerk. Per kratje rekenen wij €5,- statiegeld (geen BTW). Tijdens het plaatsen van een bestelling in onze webshop komt het statiegeld per kratje automatisch in jouw winkelmand terecht.

Je kunt de gebrandmerkte kratjes aan onze bezorgers meegeven of zelf terugbrengen in onze winkel. Je krijgt hiervan een statiegeldbon als ontvangstbevestiging. Wij zorgen er vervolgens voor dat het door jou betaalde statiegeld in mindering wordt gebracht op de eerstvolgende factuur of teruggestort wordt via iDEAL. Voor kratjes zonder statiegeldbrandmerk krijg je geen statiegeld terug. Natuurlijk nemen we deze ‘oude’ kratjes wel graag retour! Helaas hebben wij niet de capaciteit om onze bezorgers apart langs te sturen voor het ophalen van de kratjes.

Wij hanteren een betalingstermijn van 30 dagen. Het systeem verstuurt automatisch een herinnering als de betalingstermijn verstreken is.

Als je een bestelling plaatst voor een postcode die buiten ons bezorggebied valt, wordt als verzendmethode automatisch ‘Afhalen’ aangekruist. Je kunt in dat geval het beste even een e-mail sturen naar info@versvangijs.nl. Wij kunnen dan bekijken of wij de bestelling kunnen bezorgen en of we jouw postcode misschien zelfs aan ons bezorggebied willen toevoegen. Let op: als je ons niet contacteert, gaan wij er vanuit dat je de  bestelling komt afhalen!

O jee! Waarschijnlijk heeft onze bezorger wat vertraging opgelopen. Je kunt ons bereiken op 020 – 4459930 of 06 – 25048833. Wij geven je graag een update. Als wij van te voren weten dat de bestelling later komt, zullen wij hierover zelf telefonisch contact met je opnemen.

Je kunt de kortingscode invoeren op de afrekenpagina bovenin: https://www.versvangijs.nl/afrekenen/.

Neem eens een kijkje op deze webpagina.