OVER GIJS

Passie voor eten en mooie producten zit bij Gijs Ruurs in de genen. Als kleine jongen hielp hij maar wat graag mee in de groentewinkel van zijn ouders in Amsterdam-West. In de vrije weekenden dwaalde Gijs vaak met zijn familie door de bossen op zoek naar bramen, kastanjes of beukennoten. Welke groenten of fruit in welk seizoen verkrijgbaar zijn, schudt Gijs dan ook zo uit zijn mouw.

Bijna 20 jaar geleden besloot Gijs met zijn kennis en passie aan de slag te gaan. Gijs opende een delicatessen- en kaaswinkel in Amstelveen: Deli-Shop. Al gauw begon Gijs in deze winkel vol met kwaliteitsproducten met het omtoveren van de beste ingrediënten in geweldige broodjes. De delicatessenwinkel veranderde langzaam maar zeker in een broodjeszaak en cateringbedrijf.

Het grootste gedeelte van de broodjes wordt bezorgd. Dagelijks gaan er voor tientallen bedrijven complete lunches de deur uit. Ook komen mensen uit de buurt graag een broodje halen aan het raam. Een team van jonge en enthousiaste medewerkers staat Gijs bij.

De passie en liefde voor mooi, echt eten heeft Gijs nooit verloren. Zo gaat Gijs op truffeljacht in Italië voor de huisgemaakte truffelmayonaise en bestelt hij zijn groenten bij betrouwbare leveranciers uit de regio. Die mooie ingrediënten en passie voor eten proef je in elk broodje, elke salade en elk vruchtensapje. Immers …

“De beste ingrediënten maken de lekkerste broodjes.”

WERKEN BIJ GIJS

Bij Gijs werken een heleboel gezellige keukenprinsen en -prinsessen. Al dat lekkers maakt Gijs natuurlijk niet alleen. Zonder Antonia, Cor, Dave, David, Dymoreno, Esmée, Ingrid, Johan, Jos, Marcella, Mark, Max, Sabine en Sterre zou er veel minder van terecht komen.

Omdat steeds meer mensen ontdekken hoe lekker Gijs’ broodjes zijn, krijgen wij het alsmaar drukker. Daarom is Gijs op zoek allround horecamedewerkers (die van hard werken houden), bezorgers (in goede conditie en die van elektrisch fietsen houden) en chauffeurs (die niet te trots zijn om een TomTom te gebruiken).

BEKIJK DE VACATURES

BEZORGING

Vers van Gijs bezorgt dagelijks in Aalsmeer, Amstelveen, Amsterdam, Badhoevedorp, Ouderkerk aan de Amstel en Schiphol. Hieronder vind je een overzicht van postcodes waarin je kunt zien of Gijs bij jou bezorgt en wat de eventuele bezorgkosten zijn. Als jouw adres buiten het bezorggebied valt, betekent dat niet dat Gijs niet bij je kan bezorgen. Gijs kan een heleboel. Neem contact op voor de mogelijkheden.

Bezorgkosten €3,00 (gratis verzending vanaf €30,00): 1081, 1082, 1083, 1181, 1182, 1183.

Bezorgkosten €4,50 (gratis verzending vanaf €55,00): 1019, 1050, 1051, 1052, 1053, 1054, 1055, 1056, 1057, 1058, 1059, 1061, 1062, 1065, 1066, 1070 1071, 1072, 1073, 1074, 1075, 1076, 1077, 1078, 1079, 1080, 1091, 1092, 1093, 1094, 1095, 1096, 1097, 1098, 1100, 1101, 1102, 1103, 1104, 1105, 1106, 1107, 1108, 1114, 1184, 1185, 1186, 1188, 1189, 1190, 1191.

Bezorgkosten €9,50 (gratis verzending vanaf €55,00): 1011, 1012, 1013, 1014, 1015, 1016, 1017, 1018, 1041, 1042, 1043, 1044, 1045, 1060, 1063, 1064, 1068, 1069.

Bezorgkosten €9,50 (gratis verzending vanaf €200,00): 1020, 1021, 1022, 1023, 1024, 1025, 1026, 1027, 1028, 1029, 1030, 1031, 1032, 1033, 1034, 1035, 1036, 1037, 1038, 1039, 1046, 1047, 1067, 1086, 1087, 1088, 1111, 1112, 1113, 1115, 1117, 1118, 1119, 1171, 1187, 1430, 1431, 1432.

BETALEN AAN GIJS

Contant betalen of pinnen

Alleen als je jouw bestelling zelf komt afhalen in onze winkel kun je contant betalen of pinnen. Als je bestelling bezorgd wordt door één van onze bezorgers is dit niet mogelijk.

Betalen met iDEAL

Als je een bestelling via onze website hebt geplaatst, kun je ervoor kiezen om met iDEAL af te rekenen. Dat is handig als je de bestelling komt afhalen in onze winkel, want dan hoef je niet in de rij te staan! Ook als jouw bestelling bezorgd wordt, kun je met iDEAL afrekenen. Geen zorgen: ook van een met iDEAL betaalde bestelling kun je bij ons een factuur opvragen.

Op rekening bestellen

Voor bedrijven is het mogelijk om op rekening te bestellen. Als je zelf al een account hebt aangemaakt, kun je hier niet standaard mee op rekening bestellen. Je kunt jouw verzoek om op rekening te kunnen bestellen sturen naar administratie@versvangijs.nl. Dan zorgen wij ervoor dat jouw account toestemming krijgt om op rekening te bestellen. Je ontvangt de digitale factuur automatisch op het e-mailadres dat je hebt ingevuld bij het plaatsen van de bestelling. Dit kan een ander e-mailadres zijn dan het e-mailadres waarnaar de bevestiging van de bestelling verstuurd wordt. Tijdens het bestellen kun je ook eventuele extra informatie voor op de factuur invoeren, zoals bijvoorbeeld een PO-nummer. Let op: de factuur wordt automatisch gegenereerd op basis van de ingevulde gegevens en binnen een week na levering van jouw bestelling automatisch verstuurd door ons systeem. Als je het factuuradres verkeerd hebt ingevuld of later nog informatie aan de factuur wilt toevoegen, brengen wij hiervoor €7,50 administratiekosten in rekening.

Statiegeld

Wij werken met een statiegeldsysteem voor onze mooie houten kratjes. Deze kratjes, waarin wij onze mixen van broodjes (boerenmix, exclusief, klassiek, veganistisch en vegetarisch) verpakken, verdwijnen namelijk als sneeuw voor de zon. Sommige kratjes komen goed terecht, maar andere belanden bij het grofvuil of in de open haard. Dat is natuurlijk slecht voor het milieu en hartstikke zonde van het werk dat erin wordt gestoken! Onze kratjes zijn daarom voorzien van een statiegeldbrandmerk. Per kratje rekenen wij €5,- statiegeld (geen BTW). Tijdens het plaatsen van een bestelling in onze webshop komt het statiegeld per kratje automatisch in jouw winkelmand terecht. Je kunt de gebrandmerkte kratjes aan onze bezorgers meegeven of zelf terugbrengen in onze winkel. Je krijgt hiervan een statiegeldbon als ontvangstbevestiging. Wij zorgen er vervolgens voor dat het door jou betaalde statiegeld in mindering wordt gebracht op de eerstvolgende factuur of teruggestort wordt via iDEAL. Voor kratjes zonder statiegeldbrandmerk krijg je geen statiegeld terug. Natuurlijk nemen we deze ‘oude’ kratjes wel graag retour! Helaas hebben wij niet de capaciteit om onze bezorgers apart langs te sturen voor het ophalen van de kratjes.

NEEM CONTACT OP